21 Ekim 2024 – 25 Ekim 2024
MERSİN
21 Ekim 2024 – 25 Ekim 2024
Başvuru Yapınız21 Ekim 2024 – 25 Ekim 2024
Başvuru YapınızSınıf öğretmeni adaylarına “bilimsel düşünme”, “felsefi düşünme”, “yaratıcı düşünme”, “yansıtıcı düşünme”, “matematiksel düşünme” ve “eleştirel düşünme” becerilerini geliştirmelerini ve bu kazanımlarını sınıf içi uygulamalarında kullanabilmelerini sağlamaktır. Bu kapsamda, sınıf öğretmeni adaylarına düşünmenin ne olduğunu, nasıl geliştiğini, düşünme biçimlerinin neler olduğunu öğrenmelerine ve “bilimsel düşünme”, “felsefi düşünme”, “yaratıcı düşünme”, “yansıtıcı düşünme”, “matematiksel düşünme” ve “eleştirel düşünme” becerilerini nasıl geliştirebileceklerine ve kullanabileceklerine yönelik eğitimler verilmesi planlanmıştır.
Nasıl düşündüklerini fark edecek, anlayacak ve ifade edebileceklerdir.
Düşünmenin doğası kadar öğretimi hakkında da bilgi sahibi olacaklardır
Düşünme yeterliklerini geliştireceklerdir. Altı düşünme biçimiyle (“bilimsel düşünme”, “felsefi düşünme”, “yaratıcı düşünme”, “yansıtıcı düşünme”, “matematiksel düşünme” ve “eleştirel düşünme”) ilgili bilgi sahibi olacak ve bunları sınıf ve okul ortamında etkili biçimde sergilemeye yönelik farkındalık kazanacaklardır.
Düşünme yeterliklerini geliştireceklerdir. Altı düşünme biçimiyle (“bilimsel düşünme”, “felsefi düşünme”, “yaratıcı düşünme”, “yansıtıcı düşünme”, “matematiksel düşünme” ve “eleştirel düşünme”) ilgili bilgi sahibi olacak ve bunları sınıf ve okul ortamında etkili biçimde sergilemeye yönelik farkındalık kazanacaklardır.
Öğretmenlik mesleğini icra ederken bu düşünme biçimlerini nasıl kullanabileceklerini, bunları çalışma ortamlarına ve performanslarına nasıl yansıtabileceklerini ve -derslerde- bu düşünme becerilerinin ilkokul öğrencilerine kazandırılmasına yönelik neler yapabileceklerini öğreneceklerdir.
Bu eğitim etkinliği TÜBİTAK BİDEP 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Destekleme Programı kapsamında desteklenmektedir.
Etkinliği hedef kitlesi, sınıf öğretmeni adaylarıdır. Eğitim çıktılarının iyileştirilmesinde ve 21.yy’ın beceri ve yeterliliklerinin gelecek nesillere ve genç dimağlara kazandırılmasında ve geliştirilmesinde, üzerinde en fazla tesir ve denetim gücünün bulunduğu öğe, öğretmen yetiştirme sürecidir. Sınıf öğretmeni adaylarının düşünme becerilerini geliştirmeleri, hem kendi potansiyellerine ulaşmaları hem “öğrenen profesyoneller” olmaları hem de performanslarını ileri noktalara taşımaları bakımından kritik önemdedir.
Bu eğitim etkinliği TÜBİTAK BİDEP 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Destekleme Programı kapsamında desteklenmektedir.
Etkinlik kapsamında, beş gün sürecek etkinliğe dahil olacak sınıf öğretmeni adaylarına öncelikle düşünme olgusunu, düşünme sürecini ve düşünme biçimlerini anlamaya yönelik teorik eğitimler verilecek; ardından, “bilimsel düşünme”, “felsefi düşünme”, “yaratıcı düşünme”, “yansıtıcı düşünme”, “matematiksel düşünme” ve “eleştirel düşünme” becerileriyle ilgili uygulamalı atölye çalışmaları gerçekleştirilecektir.
Ayrıca etkinlik kapsamında, Mersin Kanlıdivane Antik Yerleşimi’ne eğitsel bir gezi tertip edilecek ve katılımcılar sınıf ortamının dışında değerli bir öğrenme deneyimi kazanacaklardır. Eğitsel saha gezileri, öğrenme deneyimlerini geliştirmek için güçlü ve ilgi çekici bir araçtır. Nitekim bu gezi, katılımcıların yeni ortamları keşfetmelerine, problem çözme pratiği kazanmalarına, daha iyi mekânsal farkındalık kazanmalarına, yeni bilgilerle etkileşime geçmelerine ve düşünme becerilerini gerçek hayat senaryolarına uygulamalarına olanak sağlamak için planlanmıştır. Ayrıca bu gezi, katılımcıların teoriyi gerçek hayattaki durumlarla ilişkilendirmelerini; sosyalleşme, topluluk oluşturma, takım çalışması yapma ve problem çözme gibi değerli yaşam becerileri kazandıracak ve onlara ortak bir deneyim imkânı sunacaktır.
Bu gezide, katılımcıların yerleşim yeri hakkında derinlemesine ve kalıpların dışında düşünmeleri (örneğin, o dönemde hayatın nasıl olduğunu hayal ederek yaratıcı yazma çalışmaları yapmaları) ve yenilikçi çözümler geliştirmeleri sağlanacaktır.
Bu eğitim etkinliği TÜBİTAK BİDEP 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Destekleme Programı kapsamında desteklenmektedir.
A ve B şeklinde olmak üzere 25'er kişilik 2 Gruba ayrılmıştır.
SAAT/GÜN | 1. GÜN (21 Ekim 2024) | 2. GÜN (22 Ekim 2024) | 3. GÜN (23 Ekim 2024) | ||
---|---|---|---|---|---|
09:00 - 09:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: Kayıt DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları DERS KONUSU: Etkinliğe Kayıt DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kayıt işlemleri gerçekleştirilecek ve tüm katılımcılara yaka kartları dağıtılacaktır. |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bilimsel Düşünme Nedir?” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilimsel düşünme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Bilimsel düşünmenin ne olduğu ve nasıl geliştirilebileceği tartışılacaktır. (TEORİK) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yaratıcı Düşünme Nedir?” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL DERS KONUSU: Yaratıcı düşünme nedir? DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yaratıcı düşünmenin ne olduğu ve nasıl geliştirilebileceği tartışılacaktır. (TEORİK) |
||
10:00 -10:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: Açılış ve Program Tanıtımı DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları DERS KONUSU: Program Tanıtımı DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Program tanıtımı ve bilgilendirme toplantısı yapılacaktır. |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bilimsel Düşünme Etkinliği-1” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilimsel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların bilimsel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 3: BDB-3) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yaratıcı Düşünme Etkinliği-1” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL DERS KONUSU: Yaratıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yaratıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 5: YAR-DB-5) |
||
Ara Öğün ve Dinlenme | |||||
11:00 -11:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: Drama Etkinliği ile Tanışma ve Isınma DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Tanışma DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yaratıcı drama eşliğinde katılımcıların tanışması sağlanacaktır. (bkz: EK 1: Tanışma) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bilimsel Düşünme Etkinliği-2” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilimsel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların bilimsel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 3: BDB-3) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yaratıcı Düşünme Etkinliği-2” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL DERS KONUSU: Yaratıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yaratıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 5: YAR-DB-5) |
||
12:00 -12:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: Tanışma DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Drama Etkinliği ile Tanışma ve Isınma DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yaratıcı drama eşliğinde katılımcıların tanışması sağlanacaktır. (bkz: EK 1: Tanışma) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bilimsel Düşünme Etkinliği-3” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilimsel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların bilimsel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 3: BDB-3) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yaratıcı Düşünme Etkinliği-3” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL DERS KONUSU: Yaratıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yaratıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 5: YAR-DB-5) |
||
Yemek Arası | |||||
14:00 -14:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bir Bilim İnsanı Olarak Nasıl Düşünmeliyim?” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilim insanı DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Bilim insanlarının nasıl düşündüğü ve bilimsel düşünme yöntemleri tartışılacaktır. (TEORİK) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bilimsel Düşünme Etkinliği-4” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilimsel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların bilimsel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 3: BDB-3) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yaratıcı Düşünme Etkinliği-4” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL DERS KONUSU: Yaratıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yaratıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 5: YAR-DB-5) |
||
15:00 -15:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bir Bilim İnsanı Olarak Nasıl Düşünmeliyim?” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilim insanı DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Bilim insanlarının nasıl düşündüğü ve bilimsel düşünme yöntemleri tartışılacaktır. (TEORİK) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bilimsel Düşünme Etkinliği-5” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilimsel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların bilimsel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 3: BDB-3) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yaratıcı Düşünme Etkinliği-5” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL DERS KONUSU: Yaratıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yaratıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 5: YAR-DB-5) |
||
16:00 -16:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bir Bilim İnsanı Olarak Nasıl Düşünmeliyim?” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilim insanı DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Bilim insanlarının nasıl düşündüğü ve bilimsel düşünme yöntemleri tartışılacaktır. (TEORİK) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bilimsel Düşünme Etkinliği-6” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilimsel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların bilimsel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 3: BDB-3) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yaratıcı Düşünme Etkinliği-6” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL DERS KONUSU: Yaratıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yaratıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 5: YAR-DB-5) |
||
17:00 -17:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bir Bilim İnsanı Olarak Nasıl Düşünmeliyim?” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilim insanı DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Bilim insanlarının nasıl düşündüğü ve bilimsel düşünme yöntemleri tartışılacaktır. (TEORİK) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Bilimsel Düşünme Etkinliği-7” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Bilimsel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların bilimsel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 3: BDB-3) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yaratıcı Düşünme Etkinliği-7” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL DERS KONUSU: Yaratıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yaratıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 5: YAR-DB-5) |
||
Ara Öğün ve Dinlenme | |||||
18:00 -18:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Değerlendirme" DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç. Dr. Nilgün DAĞ & Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Değerlendirme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Etkinlik çıktılarının ölçülmesi, memnuniyet analizi gibi işlemler yapılacaktır. |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Etkinlik Değerlendirmesi” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ:Doç.Dr. Nilgün DAĞ, Doç.Dr. Gamze KURT-BİREL & Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Değerlendirme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Etkinlik çıktılarının ölçülmesi, memnuniyet analizi gibi işlemler yapılacaktır. |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Etkinlik Değerlendirmesi” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ:Prof.Dr. Faik KANATLI, Doç.Dr. Nilgün DAĞ, Doç.Dr. Gamze KURT-BİREL & Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Değerlendirme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Etkinlik çıktılarının ölçülmesi, memnuniyet analizi gibi işlemler yapılacaktır. |
SAAT/GÜN | 4. GÜN (24 Ekim 2024) | 5. GÜN (25 Ekim 2024) | |||
---|---|---|---|---|---|
09:00 - 09:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Matematiksel Düşünme Nedir” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Gamze KURT-BİREL DERS KONUSU: Matematiksel düşünme nedir? DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Matematiksel düşünmenin ne olduğu ve nasıl geliştirilebileceği tartışılacaktır. (TEORİK) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Eleştirel Düşünme Nedir?” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Birsel AYBEK DERS KONUSU: Eleştirel düşünme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Eleştirel düşünmenin ne olduğu ve nasıl geliştirilebileceği tartışılacaktır. (TEORİK) |
|||
10:00 - 10:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Matematiksel Düşünme Etkinliği-1” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Gamze KURT-BİREL DERS KONUSU: Matematiksel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların matematiksel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 7: MDB-7) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Eleştirel Düşünme Etkinliği-1” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Birsel AYBEK DERS KONUSU: Eleştirel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların eleştirel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 9: EDB-9) |
|||
Ara Öğün ve Dinlenme | |||||
11:00 - 11:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Matematiksel Düşünme Etkinliği-2” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Gamze KURT-BİREL DERS KONUSU: Matematiksel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların matematiksel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 7: MDB-7) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Eleştirel Düşünme Etkinliği-1” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Birsel AYBEK DERS KONUSU: Eleştirel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların eleştirel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 9: EDB-9) |
|||
12:00 - 12:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Matematiksel Düşünme Etkinliği-3” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Gamze KURT-BİREL DERS KONUSU: Matematiksel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların matematiksel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 7: MDB-7) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Eleştirel Düşünme Etkinliği-1” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Birsel AYBEK DERS KONUSU: Eleştirel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların eleştirel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 9: EDB-9) |
|||
Öğle Yemeği ve Dinlenme | |||||
14:00 - 14:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Kanlıdivane Antik Kenti: Gezi, Gözlem ve İnceleme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Gezi, gözlem, inceleme çalışması DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kanlıdivane Antik Kenti’ne gezi düzenlenecek; gözlem ve inceleme çalışmaları yapılacaktır. (Bkz, EK 8: GEZİ) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Etkinlik Değerlendirmesi” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof.Dr. Faik KANATLI, Doç.Dr. Nilgün DAĞ, Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL & Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Değerlendirme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Etkinlik çıktılarının ölçülmesi, memnuniyet analizi gibi işlemler yapılacaktır. |
|||
15:00 - 15:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Kanlıdivane Antik Kenti: Gezi, Gözlem ve İnceleme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Gezi, gözlem, inceleme çalışması DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kanlıdivane Antik Kenti’ne gezi düzenlenecek; gözlem ve inceleme çalışmaları yapılacaktır. (Bkz, EK 8: GEZİ) |
Ders Saati: 2 DERS ADI: “Genel Değerlendirme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları DERS KONUSU: Genel Değerlendirme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Projenin yarattığı etki ve değer değerlendirilecektir. |
|||
16:00 - 16:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Kanlıdivane Antik Kenti: Gezi, Gözlem ve İnceleme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Gezi, gözlem, inceleme çalışması DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kanlıdivane Antik Kenti’ne gezi düzenlenecek; gözlem ve inceleme çalışmaları yapılacaktır. (Bkz, EK 8: GEZİ) |
Ders Saati: 2 DERS ADI: “Genel Değerlendirme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları DERS KONUSU: Genel Değerlendirme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Projenin yarattığı etki ve değer değerlendirilecektir. |
|||
Ara Öğün ve Dinlenme | |||||
17:00 - 17:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Kanlıdivane Antik Kenti: Gezi, Gözlem ve İnceleme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Gezi, gözlem, inceleme çalışması DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kanlıdivane Antik Kenti’ne gezi düzenlenecek; gözlem ve inceleme çalışmaları yapılacaktır. (Bkz, EK 8: GEZİ) |
Ders Saati: 2 DERS ADI: “Kapanış Töreni” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Kapanış töreni konuşmaları DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Proje sorumlusu, proje katılımcı temsilcileri, kurum yöneticileri ve il üst yöneticileri tarafından konuşmalar yapılacaktır. |
|||
18:00 - 18:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Etkinlik Değerlendirmesi” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Nilgün DAĞ, Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL & Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Değerlendirme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Etkinlik çıktılarının ölçülmesi, memnuniyet analizi gibi işlemler yapılacaktır. |
Ders Saati: 2 DERS ADI: “Kapanış Töreni” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Kapanış töreni konuşmaları DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Proje sorumlusu, proje katılımcı temsilcileri, kurum yöneticileri ve il üst yöneticileri tarafından konuşmalar yapılacaktır. |
Toplam Ders Sayısı: 9 (Her iki gün için)
SAAT/GÜN | 1. GÜN (21 Ekim 2024) | 2. GÜN (22 Ekim 2024) | 3. GÜN (23 Ekim 2024) | ||
---|---|---|---|---|---|
09:00 - 09:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: Kayıt DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları DERS KONUSU: Etkinliğe Kayıt DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kayıt işlemleri gerçekleştirilecek ve tüm katılımcılara yaka kartları dağıtılacaktır. |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Felsefi Düşünme Nedir?” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof.Dr. Faik KANATLI DERS KONUSU: Felsefi düşünme nedir? DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Felsefi düşünmenin ne olduğu, felsefi düşüncenin nasıl oluştuğu, özelliklerinin ve niteliklerinin neler olduğu ve felsefi düşünmenin nasıl geliştirilebileceği tartışılacaktır. (TEORİK) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yansıtıcı Düşünme Nedir” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Yansıtıcı düşünme nedir? DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yansıtıcı düşünmenin ne olduğu ve nasıl geliştirilebileceği tartışılacaktır. (TEORİK) |
||
10:00 - 10:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: Açılış ve Program Tanıtımı DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları DERS KONUSU: Program Tanıtımı DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Program tanıtımı ve bilgilendirme toplantısı yapılacaktır. |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Felsefi Düşünme Etkinliği-1” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof.Dr. Faik KANATLI DERS KONUSU: Felsefi düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların felsefi düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 4: FDB-4) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yansıtıcı Düşünme Etkinliği-1” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Yansıtıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yansıtıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 6: YAN-DB-6) |
||
Ara Öğün ve Dinlenme | |||||
11:00 - 11:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: Drama Etkinliği ile Tanışma ve Isınma DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Tanışma DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yaratıcı drama eşliğinde katılımcıların tanışması sağlanacaktır. (bkz: EK 1: Tanışma) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Felsefi Düşünme Etkinliği-2” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof.Dr. Faik KANATLI DERS KONUSU: Felsefi düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların felsefi düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 4: FDB-4) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yansıtıcı Düşünme Etkinliği-2” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Yansıtıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yansıtıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 6: YAN-DB-6) |
||
12:00 - 12:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: Tanışma DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Drama Etkinliği ile Tanışma ve Isınma DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yaratıcı drama eşliğinde katılımcıların tanışması sağlanacaktır. (bkz: EK 1: Tanışma) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Felsefi Düşünme Etkinliği-3” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof.Dr. Faik KANATLI DERS KONUSU: Felsefi düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların felsefi düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 4: FDB-4) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yansıtıcı Düşünme Etkinliği-3” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Yansıtıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yansıtıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 6: YAN-DB-6) |
||
Öğle Yemeği ve Dinlenme | |||||
14:00 - 14:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: Tanışma DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Drama Etkinliği ile Tanışma ve Isınma DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yaratıcı drama eşliğinde katılımcıların tanışması sağlanacaktır. (bkz: EK 1: Tanışma) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Felsefi Düşünme Etkinliği-4” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof.Dr. Faik KANATLI DERS KONUSU: Felsefi düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların felsefi düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 4: FDB-4) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yansıtıcı Düşünme Etkinliği-4” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Yansıtıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yansıtıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 6: YAN-DB-6) |
||
15:00 - 15:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: Tanışma DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Drama Etkinliği ile Tanışma ve Isınma DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yaratıcı drama eşliğinde katılımcıların tanışması sağlanacaktır. (bkz: EK 1: Tanışma) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Felsefi Düşünme Etkinliği-5” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof.Dr. Faik KANATLI DERS KONUSU: Felsefi düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların felsefi düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 4: FDB-4) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yansıtıcı Düşünme Etkinliği-5” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Yansıtıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yansıtıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 6: YAN-DB-6) |
||
16:00 - 16:45 |
Ders Saati: 1 DERS ADI: Tanışma DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Drama Etkinliği ile Tanışma ve Isınma DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yaratıcı drama eşliğinde katılımcıların tanışması sağlanacaktır. (bkz: EK 1: Tanışma) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Felsefi Düşünme Etkinliği-6” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof.Dr. Faik KANATLI DERS KONUSU: Felsefi düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların felsefi düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 4: FDB-4) |
Ders Saati: 1 DERS ADI: “Yansıtıcı Düşünme Etkinliği-6” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr.Öğrt.Üyesi Mustafa Aydın BAŞAR DERS KONUSU: Yansıtıcı düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların yansıtıcı düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 6: YAN-DB-6) |
Saat/Gün | 4. Gün (24 Ekim 2024) | Saat/Gün | 5. Gün (25 Ekim 2024) | ||
---|---|---|---|---|---|
09:00 - 09:45 |
DERS ADI: “Eleştirel Düşünme Nedir?” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Birsel AYBEK DERS KONUSU: Eleştirel düşünme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Eleştirel düşünmenin ne olduğu ve nasıl geliştirilebileceği tartışılacaktır. (TEORİK) |
09:00 - 09:45 |
DERS ADI: “Matematiksel Düşünme Nedir” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Gamze KURT-BİREL DERS KONUSU: Matematiksel düşünme nedir? DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Matematiksel düşünmenin ne olduğu ve nasıl geliştirilebileceği tartışılacaktır. (TEORİK) |
||
10:00 - 10:45 |
DERS ADI: “Eleştirel Düşünme Etkinliği-1” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Birsel AYBEK DERS KONUSU: Eleştirel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların eleştirel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 9: EDB-9) |
10:00 - 10:45 |
DERS ADI: “Matematiksel Düşünme Etkinliği-1” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Gamze KURT-BİREL DERS KONUSU: Matematiksel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların matematiksel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 7: MDB-7) |
||
Ara Öğün ve Dinlenme | |||||
11:00 - 11:45 |
DERS ADI: “Eleştirel Düşünme Etkinliği-2” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Birsel AYBEK DERS KONUSU: Eleştirel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların eleştirel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 9: EDB-9) |
11:00 - 11:45 |
DERS ADI: “Matematiksel Düşünme Etkinliği-2” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Gamze KURT-BİREL DERS KONUSU: Matematiksel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların matematiksel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 7: MDB-7) |
||
12:00 - 12:45 |
DERS ADI: “Eleştirel Düşünme Etkinliği-3” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Birsel AYBEK DERS KONUSU: Eleştirel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların eleştirel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 9: EDB-9) |
12:00 - 12:45 |
DERS ADI: “Matematiksel Düşünme Etkinliği-3” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Gamze KURT-BİREL DERS KONUSU: Matematiksel düşünme etkinliği DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Katılımcıların matematiksel düşünmelerini destekleyecek etkinlikler yapılacaktır. (ATÖLYE ÇALIŞMASI, bkz: EK 7: MDB-7) |
||
Öğle Yemeği ve Dinlenme | |||||
14:00 - 14:45 |
DERS ADI: “Kanlıdivane Antik Kenti: Gezi, Gözlem ve İnceleme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Gezi, gözlem, inceleme çalışması DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kanlıdivane Antik Kenti’ne gezi düzenlenecek; gözlem ve inceleme çalışmaları yapılacaktır. (Bkz, EK 8: GEZİ) |
14:00 - 14:45 |
DERS ADI: “Etkinlik Değerlendirmesi” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof.Dr. Faik KANATLI, Doç.Dr. Nilgün DAĞ, Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL & Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Değerlendirme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Etkinlik çıktılarının ölçülmesi, memnuniyet analizi gibi işlemler yapılacaktır. |
||
15:00 - 15:45 |
DERS ADI: “Kanlıdivane Antik Kenti: Gezi, Gözlem ve İnceleme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Gezi, gözlem, inceleme çalışması DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kanlıdivane Antik Kenti’ne gezi düzenlenecek; gözlem ve inceleme çalışmaları yapılacaktır. (Bkz, EK 8: GEZİ) |
16:00 - 16:45 |
DERS ADI: “Genel Değerlendirme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Gezi, gözlem, inceleme çalışması DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kanlıdivane Antik Kenti’ne gezi düzenlenecek; gözlem ve inceleme çalışmaları yapılacaktır. (Bkz, EK 8: GEZİ) |
||
Ara Öğün ve Dinlenme | |||||
16:00 - 16:45 |
DERS ADI: “Kanlıdivane Antik Kenti: Gezi, Gözlem ve İnceleme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Gezi, gözlem, inceleme çalışması DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kanlıdivane Antik Kenti’ne gezi düzenlenecek; gözlem ve inceleme çalışmaları yapılacaktır. (Bkz, EK 8: GEZİ) |
16:00 - 16:45 |
DERS ADI: “Genel Değerlendirme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Gezi, gözlem, inceleme çalışması DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kanlıdivane Antik Kenti’ne gezi düzenlenecek; gözlem ve inceleme çalışmaları yapılacaktır. (Bkz, EK 8: GEZİ) |
||
17:00 - 17:45 |
DERS ADI: “Kanlıdivane Antik Kenti: Gezi, Gözlem ve İnceleme” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları ve katılımcılar DERS KONUSU: Gezi, gözlem, inceleme çalışması DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Kanlıdivane Antik Kenti’ne gezi düzenlenecek; gözlem ve inceleme çalışmaları yapılacaktır. (Bkz, EK 8: GEZİ) |
17:00 - 17:45 |
DERS ADI: “Kapanış Töreni” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları DERS KONUSU: Kapanış töreni konuşmaları DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Proje sorumlusu, proje katılımcı temsilcileri, kurum yöneticileri ve il üst yöneticileri tarafından konuşmalar yapılacaktır. |
||
18:00 - 18:45 |
DERS ADI: “Etkinlik Değerlendirmesi” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç.Dr. Nilgün DAĞ, Dr.Öğrt.Üyesi Merve ÖNOL & Öğretmen Güneş ERKAN DERS KONUSU: Değerlendirme DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Etkinlik çıktılarının ölçülmesi, memnuniyet analizi gibi işlemler yapılacaktır. |
18:00 - 18:45 |
DERS ADI: “Kapanış Töreni” DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Proje ekibindeki tüm öğretim elemanları DERS KONUSU: Kapanış töreni konuşmaları DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Proje sorumlusu, proje katılımcı temsilcileri, kurum yöneticileri ve il üst yöneticileri tarafından konuşmalar yapılacaktır. |
Etkinlik, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde 21.10.2024 - 25.10.2024 tarihinde gerçekleştirilecektir.
Proje etkinliği kapsamındaki eğitim seminerleri (teorik dersler), Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi’ndeki dersliklerde yürütülecek; atölye çalışmaları için matematik laboratuarı, drama dersliği, seminer salonları, toplantı salonları, konferans salonu, amfiler, bilgisayayar laboratuarı, maker laboratuarı gibi eğitim ortamları kullanılabilecektir. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde kapasitesi 40-50 kişi arasında 40 derslik, 1 matematik laboratuarı, 1 drama dersliği, 3 bilgisayayar laboratuarı, 1 maker laboratuarı, 15 seminer salonu, 190 kişilik bir konferans salonu, 90 öğrenci alabilen 3 amfi bulunmaktadır.
Belirtilen ortamlarda verilecek eğitim-öğretim faaliyetlerinin desteklenmesi için gerekli her türlü teknik materyal ve elektronik altyapı mevcuttur.
Bu eğitim etkinliği TÜBİTAK BİDEP 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Destekleme Programı kapsamında desteklenmektedir.
Bu eğitim etkinliği TÜBİTAK BİDEP 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Destekleme Programı kapsamında desteklenmektedir.
Bu eğitim etkinliği TÜBİTAK BİDEP 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Destekleme Programı kapsamında desteklenmektedir.
Mersin Üniversitesi Konukevi şehrin içerisinde ama şehir dışında bir atmosfer yaşatan huzur içinde trafik sesinden ve egzoz kokusunda uzak bir konumda olması sebebiyle hayranlık uyandırmaktadır. Otopark sıkıntısı olmadan aracınızı park edebileceğiniz alanı sayesinde rahatlık sunmaktadır.
Bu eğitim etkinliği TÜBİTAK BİDEP 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Destekleme Programı kapsamında desteklenmektedir.